If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Добре, това значи ли, че термостатът и водната помпа са ок? Първият датчик ще го видя, а къде е термостатът? На реното ми беше лесно, отвих си го и си го смених сам Значи си работи на 100 градуса, а трябва да е към 90 този боксер?
Ако е от термостатът би трябвало и на извънградско да прегрява.Отделно - обикновенно заклинва на полужение "отворен" и тогава "няма загряване" колата .Ако сте решили да го сменяте - добре - няма лошо,той е заедно с конзолката която го държи - онова алуминиево изчадие от което излиза гуменото съединение влизащо в радиаторът(горе).Проблемът при смяната е че са много съединенията и при мен бяха залепнали.Аз предпочетох да сваля алтернаторът за да имам поле за изява .Трудно се свалят и скобите ако са оригиналните - става с прерязване на мястото където са "щипнати" - опитайте със здрава отверка. Конзолката се държи само на един болт - там е лесно.Нов термостат е околу 30-тина лв - не помня точно.
Във вашият случай аз бих заложил на датчикът включващ вентилаторът.
И аз така знам за термостатът... остават варианти - водната помпа да не върти достатъчно (щото и като слагах газта и превръзвахме сложно и в единия вариянт не минаваше достатъчно вода) или да, датчици. Обмислям посещение на клубния
Ами да точно това с газта и парното беше и при мен ама точно с тройник си го и оправихме, сега има парно, не мръзне изпарителя. Добре, да кажем, че и помпата и термостатът са ОК, остават датчиците. А преди сервиза мисля да взема един дигитален термометър да ги видим тея 100 градусеа колко са 100
Нормалната работна температура на боксьора пичове е 80 градуса.Термостатът трябва да отваря на 82-84, а перката да се включва на 86-88 градуса. Поне моята е така и така ми пише в книжката на колата. И все пак успех с търсенето, но си виж помпата.
Определено е нещо с датчици/прибори... Сега прибрах, надолу по цариградско твърдо 80 градуса, после серия от светофари, спирам пред нас - 100 градуса заковани, дига малко, пускат се перките - за няма и 20 секунди, пада на 100 и си седи там.... а тея перки трябва да въртят....
Надолу по Цариградско с 80 почти не се товари мотора. На светофарите тръгни-спри си показва номерата . А при мен вентилатора работеше нормално само на място при ниски обороти. Когато водата си циркулира в системата и минава през редиатора. Датчика нали е там Подкараш ли я обаче не вкключва.
Значи като гледам е абсолютно обратното с Бай Джедай - на мен на място(или в задръстване) ми прегрява и става 100-110 градуса, докато като се движа, дори и бавно (минава въздух в радиатора) и пада на 80...НЕ прегрява при повече обороти, прегрява на място и то май точно щото перките се включват на 110 да кажем и спират на 100 ( и тва за няма половин минута).
Още повече ВСИЧКИ шибани маркучи и маркучета са врели, както и радиатора - значи вода циркулира навсякъде...
Да не би верно да е помпата, ама при мене да е обратното - да зацепва пущината при обороти на ръчка, а да не зацепва достатъчно на място.... все едно да не се получава добра циркулация (както шабаното рено се беше затлачило с кал и ръжда). В случая антифризчето е синичко и чистичко
останаха възможностите:
1мръсен кален радиатор
2датчик перка/перки
3помпа
НО:
Първо не мисля, че е нормално да вдига до 110 - значи помпа и второ, перката трябва врътне по-рано, значи и датчик.... и ако добавим и 3., може всичко накуп да се окаже
Comment